Z uporabo piškotkov xplorerlife.si zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem pregleda internetne strani xplorerlife se strinjate z uporabo piškotkov. Za nadaljnji pregleda in uporabo internetne strani xplorerlife kliknite na gumb "Razumem"
Razumem

Velikost svetovnega trga fitnes opreme je leta 2020 znašala 11,6 milijarde dolarjev, do leta 2028 pa naj bi dosegla 14,8 milijarde dolarjev.


Fitnes oprema vključuje vse naprave in naprave za različne telesne vadbe. Poročilo zajema študijo industrije fitnes opreme skupaj z njenimi vrstami in uporabniki. Segmenti, ki jih analizirajo uporabniki fitnes opreme, vključujejo domače uporabnike, telovadnice in druge komercialne uporabnike (poslovne pisarne, hoteli, bolnišnice in zdravstveni domovi ter javne ustanove).


Svetovni trg fitnes opreme se v zadnjih letih razvija spodobno, saj ljudje postajajo navdušeni nad fitnesom. Fitnes industrija je močno napredovala. Glavni dejavniki, ki vplivajo na rast trga, vključujejo globalno povečanje števila debelih prebivalcev, povečanje razpoložljivega dohodka v državah v razvoju in povečanje števila mladih v regijah v razvoju. Vendar pa je izbruh COVID-19 še en dejavnik, ki je pozitivno vplival na nagnjenost ljudi k ciljem glede telesne pripravljenosti. Ljudje postajajo vse bolj ozaveščeni o zdravju in iščejo več fitnes naprav, ki jih je mogoče uporabljati doma.


Samooskrba postaja pomemben del zdravja ljudi sredi COVID-19, vključno z duševnim, telesnim in čustvenim zdravjem. Pandemija je dvignila zdravstveno ozaveščenost javnosti za krepitev imunskega sistema in telesne pripravljenosti.


Uvedba izolacije po vsem svetu je povzročila tudi zaprtje telovadnic, kar je povzročilo zanimanje obiskovalcev telovadnic za opremo za domači fitnes od leta 2020. Večja ozaveščenost o zdravju in telesni pripravljenosti naj bi znatno spodbudila rast opreme za fitnes za doma. trgu.


Pregled segmentov


Svetovni trg fitnes opreme je segmentiran glede na vrsto, končnega uporabnika in regijo. Glede na vrsto je trg fitnes opreme razvrščen v opremo za kardiovaskularno vadbo, opremo za vadbo moči in drugo opremo.


Segment naprav za kardiovaskularno vadbo je razdeljen na tekalne steze, eliptične trenažerje, sobna kolesa, veslaške naprave in druge. Glede na končnega uporabnika je trg razdeljen na domače uporabnike, klube zdravja/telovadnice in druge komercialne uporabnike.


Oprema za vadbo moči je sestavljena iz prostih uteži in drugih naprav, kot so stiskalnice z rameni, stiskalnice z nogami, stiskalnice s prsnimi koši in žičnice. Drug segment opreme so monitorji oziroma sledilniki aktivnosti in telesni analizatorji.



Trg fitnes opreme glede na vrsto



Glede na uporabnika je svetovni trg fitnes opreme kategoriziran na domače potrošnike, klube zdravja in druge komercialne uporabnike. Domači uporabniki kupujejo različne fitnes naprave za osebno uporabo. Klubi zdravja/telovadnice/fitnes centri kupujejo fitnes opremo za komercialne namene. Fitnes oprema je nujen pogoj za njihovo osnovno dejavnost. Pandemija je povzročila zaprtje telovadnic in klubov zdravja po vsem svetu ter negativno vplivala na celotno poslovanje. Vendar drugi komercialni uporabniki, kot so hoteli, bolnišnice i zdravstveni centri, javne ustanove in pisarne podjetij, kupujejo fitnes opremo za izboljšanje svoje poslovne ponudbe.



Trg fitnes opreme po končnem uporabniku


 

Trg fitnes opreme po regijah


Nekateri ključni akterji v analizi trga fitnes opreme vključujejo ICON Health & Fitness, Inc., Johnson Health Tech Co., Ltd., Anta Sports, Technogim S.p.A, Peloton, Nautilus, Inc., Core Health and Fitness, LLC, TRUE Fitness Technologi, Inc., Impulse (Qingdao) Health Tech Co., Ltd., in Torkue Fitness, LLC.


Ključne koristi za deležnike


• Ta študija zagotavlja podrobno analizo priložnosti svetovnega trga fitnes opreme s trenutnimi trendi na trgu fitnes opreme in prihodnjimi ocenami za razjasnitev naložbenih žepov na tem trgu.

• Poročilo vsebuje informacije o ključnih dejavnikih, omejitvah in priložnostih z analizo učinka.

• Analiza ključnih udeležencev na trgu ponazarja njihovo notranje poslovno okolje.

• Analiza vrednostne verige v panogi poudari ključne vključene posrednike ter podrobneje opredeli njihove vloge in dodane vrednosti na vsaki stopnji vrednostne verige.

• Predvidena je kvantitativna analiza trga v obdobju 2020-2028 za izračun tržnega potenciala.