Z uporabo piškotkov xplorerlife.si zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem pregleda internetne strani xplorerlife se strinjate z uporabo piškotkov. Za nadaljnji pregleda in uporabo internetne strani xplorerlife kliknite na gumb "Razumem"
Razumem

Kot že ime pove, je motor s srednjim pogonom nameščen blizu središča e-kolesa, kar je že njegova prva prednost pred motorjem z zadnjim pestom. Sredinska lega motorja pomeni, da enakomerno porazdeli težo med prednja in zadnja kolesa. V primerjavi z motorjem zadnjega pesta sta upravljanje in vozna dinamika veliko bolj "naravna" in uravnotežena. Med skoki in vožnjo po stopnicah na primer zadnje kolo ni obremenjeno.


Motor je nameščen na ročici za spodnjim nosilcem, zato ga pogosto imenujemo motor s spodnjim nosilcem. Motor s srednjim pogonom zahteva poseben okvir, ki sprejme celoten blok motorja.


PREDNOSTI MOTORJA S VREDNIM POGONOM


Njegov položaj v bližini ročaja zagotavlja optimalno porazdelitev teže in nizko težišče, zaradi česar je upravljanje kolesa bolj okretno.


Motor s srednjim pogonom se hitro odzove na spremembo obnašanja pri vožnji. Razlog za to je senzorski sistem motorja srednjega pogona, ki se nahaja tik na ročaju. Če voznik močneje obrne pedala, se motor srednjega pogona takoj odzove.


Ima prilagodljivo izbiro prestav: z motorjem s srednjim pogonom so možne tako prestave menjalnika kot prestave pesta. Bližina motorja in baterije omogoča kratke kable.


Motor s srednjim pogonom je vsekakor bolj vsestranski med motorji za e-kolesa. Zaradi svojih lastnosti je primeren tako za e-gorska kot za e-treking kolesa.





E-KOLESA S CENTRALNIM POGONOM MOTORJA


Večina e-MTB je opremljenih z motorji s srednjim pogonom. Zahvaljujoč zmogljivemu pogonu, vrhunski tehnologiji senzorjev in brez motečega hrupa v ozadju so ti motorji precej impresivni in odlična izbira za večino voznikov.


MOTOR Z ZADNJIM PESTO: ZA ŠPORTEN OBČUTEK VOŽNJE


Motor zadnjega pesta se nahaja na zadnjem kolesu kolesa. Tu delujejo tudi njegove prednosti. Kolo se počuti, kot bi ga potiskali od zadaj, kar mu daje športen občutek. Motor zadnjega pesta uporablja menjalnike s tremi zobniki, ki zagotavljajo širok razpon prestavnih razmerij.


PREDNOSTI MOTORJA Z ZADNJIM PESTO


Za razliko od motorja s srednjim pogonom, motor z zadnjim pestom razbremeni napetost verige in tako povzroči manjšo obrabo. Motorji zadnjega pesta so ponavadi zelo tihi.


POPOLNA VOŽNJA ZA RAVNE TERENE


Pogoni zadnjih pest se večinoma uporabljajo na ravnih do valovitih in rahlo hribovitih terenih. Tukaj motor zadnjega pesta sprosti svoj polni potencial in zagotavlja močan pogon – dovolj za prevoz tovora. Velika teža motorja zadnjega pesta negativno vpliva tudi na terensko zmogljivost motocikla.


IZBIRA PRAVEGA MOTORJA ZA E-KOLO


Verjetno se sprašujete, kateri motor je najboljši za vaše potrebe. Vse je odvisno od vašega stila vožnje. Z motorjem s srednjim pogonom lahko vozite po brezpotjih, izkušnja vožnje pa je najbližja vožnji s kolesom brez pomoči. Ali uporabljate kolo predvsem v mestnih območjih ali na ravnih cestah in uživate v športnem občutku vožnje? Potem bi bil motor zadnjega pesta morda boljša izbira za vas. Druga prednost je, kako tihi so.


Motorji za pesta prednjih koles se danes redko uporabljajo. Dodatna teža spredaj lahko povzroči težave pri upravljanju in naredi kolo počasnejše.