Z uporabo piškotkov xplorerlife.si zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem pregleda internetne strani xplorerlife se strinjate z uporabo piškotkov. Za nadaljnji pregleda in uporabo internetne strani xplorerlife kliknite na gumb "Razumem"
Razumem

Eno najpogostejših vprašanj, ki jih dobimo, je, kako izračunati doseg električnega kolesa. V bistvu, kako daleč bo šlo moje e-kolo, preden se baterija izprazni? Kakšen je doseg mojega e-kolesa? Kako daleč lahko grem z enim polnjenjem?


Obstaja veliko dejavnikov, ki vplivajo na doseg električnega kolesa, vključno z vrsto kolesa, ki ga vozite, kot tudi zmogljivostjo baterije, terenom in stopnjo napora pri vrtenju pedal, ki ga vložite kot kolesar.


Res je, da večina e-koles prihaja z motornim sistemom Bafang ali enakovrednim, saj so največji proizvajalec motorjev za e-kolesa na svetu in imajo izjemen ugled.


RAZBIJAMO MIT O AKUMULATORJIH E-BIKE


Najprej malo razbijanja mitov o baterijah za električna kolesa. Vsak proizvajalec e-koles bi moral zagotoviti podrobne specifikacije za baterijo in vsako drugo komponento na modelih, ki jih daje na trg. Mnogi bodo zagotovili tudi ocenjene razpone, vendar redko navedejo, kako so bile te ocene razpona izpeljane.


Ocenjeni razponi, ki jih zagotavljajo blagovne znamke ebike, ne temeljijo na strogem testiranju. Nato opustimo še eno očitno laž. Vsa električna kolesa je mogoče voziti kot običajna kolesa, preprosto z vrtenjem pedal in uporabo standardnih prestav. Če električno vozilo, ki ga gledate, nima pedal, ki bi jih bilo mogoče uporabljati, to ni električno kolo.


Če vozite svoje e-kolo z izklopljeno elektroniko, ne pride do izgube napolnjenosti baterije. In če se vozite z električnim kolesom, ne da bi vklopili elektroniko, ni upora ali upora, ker je motor električnega kolesa izklopljen. Ni upora ali upora zaradi ugasnjenega motorja. Poleg tega so e-kolesa običajno težja od standardnih koles zaradi dodatne teže motorja, baterije in krmilnika.


Obstajajo pa tudi lahka e-kolesa, ki se zložijo in so zelo prenosljiva. Litij-ionska baterija je rezervoar za gorivo za vaše e-kolo, za razliko od baterij, ki napajajo vaš mobilni telefon in prenosnik. V starih časih pred nekaj leti so nekatere stare znamke e-koles na svojih e-kolesih uporabljale zaprte svinčeve baterije (SLA). Te vrste baterij še vedno najdete v avtomobilih in skuterjih. Toda z izboljšavami v tehnologiji baterij je bila gostejša in energijsko učinkovitejša litij-ionska baterija sprejeta kot standard za vsa e-kolesa. Te baterije se bodo razlikovale po kemični sestavi, pa tudi po delovni napetosti in kapaciteti.


Tako kot litijeve baterije, ki napajajo vaše osebne elektronske naprave, baterije ebike ne bodo trajale večno. Po približno 1000 ciklih polnjenja boste opazili, da baterija ne zdrži napolnjenosti. Povprečni kolesar potrebuje približno 2-4 leta, da 1000-krat napolni in izprazni baterijo električnega kolesa. Te časovne okvire je mogoče znatno skrajšati, če baterijo e-kolesa izpostavite ekstremni vročini ali mrazu. Zato je najbolje, da baterije ne puščate v prtljažniku vročega avtomobila ali v garaži, kjer bi ponoči lahko dosegle nizke temperature. 


Ko boste končno morali nabaviti novo baterijo za svoje e-kolo, se ne bojte. Nadomestne ali nadomestne baterije so običajno na voljo pri originalnem proizvajalcu, a tudi če niso, obstajajo ugledna druga podjetja za baterije, ki lahko zagotovijo visokokakovostno zamenjavo.


Preverite odlično ponudbo električnih koles Xplorer s klikom TUKAJ!




NEELEKTRIČNI DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA DOMET ELEKTRIČNEGA KOLESA


Obstaja veliko spremenljivk, ki vplivajo na doseg e-kolesa, vključno z zasnovo kolesa, težo voznika in slogom vožnje, terenom, vremenom, površinsko vlago, napolnjenostjo pnevmatik.


Električna kolesa so tako kot običajna kolesa na voljo v številnih oblikah. Na voljo imate gorska e-kolesa z debelimi pnevmatikami, majhna zložljiva e-kolesa in sproščena e-kolesa v slogu križark. Pri zasnovi kolesa je več ključnih dejavnikov, ki vplivajo na doseg. Prvič, teža kolesa je pomemben dejavnik, prav tako pa tudi širina pnevmatik. Debele pnevmatike imajo na primer večjo površino v stiku s podlago in več oprijema (trenja) v primerjavi s cestnim kolesom z ožjimi pnevmatikami. To doda odpornost, ki lahko hitreje izprazni zaloge energije. Drugič, pomembno je vedeti, da bo imelo slabo nastavljeno ali vzdrževano električno kolo krajši doseg kot pravilno vzdrževano vozilo. Nizka napolnjenost pnevmatik, slabo usklajene prestave in zavore ter velik upor vetra zaradi pomanjkanja aerodinamičnega dizajna bodo prispevali k zmanjšanju dosega e-kolesa. zmogljivost.


Teža potnikov in tovora bo prav tako močno vplivala na doseg e-kolesa. Če so vse enake, bo 100-kilogramski voznik s polno naloženo prikolico veliko bolj zahteval baterijo kot 57-kilogramski najstnik s torbo. Porazdelitev obremenitve na kolesu bo prav tako vplivala na doseg, še posebej, če je kolo neuravnoteženo zaradi težke obremenitve na zadnjem prtljažniku.


Vreme, teren, veter in mokre ceste bodo zmanjšali potencialni doseg e-kolesa. Podobno bo na to, kako daleč se lahko odpravite z enim polnjenjem, vplivalo, kako hribovita je vaša vožnja in če greste izven cest po makadamskih stezah.


ELEKTRIČNI DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA DOMET E-BIKE


Vsa električna kolesa imajo 3 bistvene komponente, po katerih se razlikujejo od običajnih koles. To so motor, regulator in baterija. Vsaka od teh električnih komponent ima ključno vlogo pri delovanju električnega kolesa in če katera koli od njih ne deluje pravilno, lahko to negativno vpliva na delovanje vašega e-kolesa. Če se spopadate s konceptom elektronov, ki prehajajo skozi napajalne žice motorja, niste edini.


Najprej poglejmo, kaj je vat. Watt (W) je enota za moč, moč pa je hitrost, s katero je energija proizvedena ali porabljena. Zamislite si vat kot merilo električnega pretoka. Ali električna naprava za delovanje potrebuje visok ali nizek pretok?


Na primer, 100 W žarnica porablja energijo hitreje kot 60 W žarnica; to pomeni, da 100-vatna žarnica potrebuje več "pretoka", da deluje. Podobno se hitrost, s katero vaš sistem sončne energije "pretaka" energijo v vaš dom, meri v vatih. Vatna ura (Wh) je enota energije, ki ustreza enemu vatu (1 W) moči, ki se porabi za eno uro (1 uro) časa. Vatna ura je način merjenja količine opravljenega ali proizvedenega dela.


Gospodinjski aparati in druge električne naprave opravljajo "delo", ki zahteva energijo v obliki električne energije. Baterija e-kolesa se meri z napetostjo (V) in amper urami (Ah). Za izračun Wh baterije ebike preprosto pomnožimo njen V in Ah, da dobimo Wh. Baterija z nazivno napetostjo 36 V in 10,4 Ah bo imela kapaciteto 417,6 Wh (36 x 10,4 = 374,4), tako kot pri Eunorau UHVO All-Terrain Ebike. Baterija z nazivno napetostjo 48 V in 21 Ah bo imela kapaciteto 1008 Wh ( 48 x 21 = 1,008), kot pri Bakco Mule.